Корисні посилання

"Особливості чотирьохетапного комбінованого уроку"

І етап - Перевірка знань:

1.Тривалість -15 хвилин

2.Надання етапу навчального характеру: перевірка не тільки результату,а й технології виконання

3.Актуалізація матеріалу,необхідного для наступної теми

4.Забезпечення тематичності перевірки

5. Охоплення перевіркою всіх учнів

6.Комбінований характер перевірки

7.Максимально можливе одержаннякількості сигналів зворотної інформації

8.Мотивація сигналів зворотної інформації

9.Перетворення помилок у спосіб отримання правильної інформації


/Files/images/moya_dyalnst/DSC_1180_cr.jpg

ІІ етап - Актуалізація опорних знань учнів

1. Тривалість - 2 -3 хвилини

2. Поновлення матеріалу, вивченого в попередніх класах і з інших предметів. необхідного для даної теми

3. Максимально можлива кількість сигналів зворотної інформації

4. Мотивація сигналів зворотної інформації

5. Перетворення помилок у навчальний елемент уроку

/Files/images/moya_dyalnst/SAM_04651 (2).jpg

ІІІ етап - Пояснення нового матеріалу

1. Тривалість - 25- 30 хвилин

2.Розділення теми на її логічно завершенні частини - постановка логічних завдань до учнів класу, обовязкове залучення до їх розвязання всіх учнів класу

3.Наявність логічних завдань, представлених за характером їх трудності (навідні, спонукальні,проблемні)

4. Одержання максимально можливої кількості сигналів зворотної інформації

5. Перетворення учнів з обєкту в субєкт пізнавального процесу

6. Мотивація зворотної інформації

7.Застосування диференційованих видів робіт

/Files/photogallery/732/PA061721.JPG

ІV етап - Домашнє завдання

1. Неоднакове для всіх за трудністю й обсягом

2. Обовязкове одержання зворотної інформації за умов її усвідомлення

3. Довільний вібір часу задавання

уроки

Кiлькiсть переглядiв: 451

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.